Karikatür1.com

Karikatür Alemi, Alemin Karikatürleri

Meşrutiyet (Umut Sarıkaya)

 

– oğlum ben meşrutiyeti anlamadım lan… girmem bu işe…
– abi neyini anlamıyorsun, parlemento var, bi de sen varsın.. çok basit
– parlemento varsa ben niye varım lan?..
– abi ama son sözü sen söylüyorsun?..
– e o zaman parlemento niye var lan? bence siz beni dolandırıyorsunuz..
– efendim bence sırf seçim gecesi partilere göre oy dağılımı grafiğini izlemek için bile parlementer sisteme geçilir… gerçekten çok zevkli izlemesi… anap var, diğerleri var… kandırıyormuş gibi olmayalım ama gerçekten güzel…

One comment on “Meşrutiyet (Umut Sarıkaya)

  1. Udeh
    10 Kasım 2012

    Komik:)

Bir Cevap Yazın

