Karikatür1.com

Karikatür Alemi, Alemin Karikatürleri

Deli İbrahim (Selçuk Erdem)

Deli İbrahim Selçuk Erdem

 

–deli ibrahim–
eğer padişah sen isen gelip ordunun başına geçersin, yok eğer padişah ben isem sana emrediyorum gel ordunun başına geç!.. şimdi bu mektubu 20 kişiye gönder, şansın açılsın, sen de padişah ol!.. (ben denedim gerçekten işe yarıyo!!!)

One comment on “Deli İbrahim (Selçuk Erdem)

  1. sedef
    04 Mart 2013

    Selçuk Erdemin karikatürlerine bayılıyorum. Onun karikatürleri incelerken bi sitede bu karikatürlerin olduğu ürünleri buldum. Gerçekten çok beğendim hepsini hatta kupa siparişi bile verdim.

Bir Cevap Yazın

