Karikatüristan.Wordpress.com

Karikatür Alemi, Alemin Karikatürleri

Rakun Gibi Rakun (Yiğit Özgür)

– Rakun gibi rakundu… – Evet…

Bunu derecelendir:

20 Şubat 2014 · 1 Yorum

Hevesiniz Kursağınızda Kalmış (Yiğit Özgür)

– Hımm… hevesiniz kursağınızda kalmış… – Evet… Denkleştiremedik röntgen parasını… – Bunu kim yaptı?.. – Dayıoğlu Pavır Poirt’de çizdi…

Bunu derecelendir:

20 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Düzeltme ve Özür (Yiğit Özgür)

– Hayatım tanıştırayım… Bunlar Düzeltme ve Özür… Gazetede çalışıyorlar… – Merhaba… İrfan çok bahsetti… – Bahsetti değil, söz etti dersek daha Türkçe olur… – Arkadaşımın kusuruna bakmayın… – Deli ayol … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

20 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Gözün Götüme Haski (Umut Sarıkaya)

-Gözün Götüme Haski- Nazar  ~~~~ Çatırt! – Nazarın yüzünden Alaska’daki yuvam yıkıldı orospu çocuğu!.. Bari bırak da çayımı içeyim!..

Bunu derecelendir:

20 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Uçağım Ben (Yiğit Özgür)

– İşim gereği sürekli seyahat ediyorum… Özel bir havayolu şirketinde çalışıyorum… – Normalde nerede abuk subuk erkek var, ben gider onları bulurum… İlk defa normal biriyle çıkıyorum. Şirketteki göreviniz nedir? … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

20 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Ben de Bundan Korkuyordum (Yiğit Özgür)

– Böö !! – Ben de bundan korkuyordum…

Bunu derecelendir:

19 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Yanık Derecesi Dersi (Yiğit Özgür)

– Bu derece yanık olacağını tahmin etmemiştim… – Nihal sen cevapla kızım… – İkinci derece yanık hocam… – doğru… Peki Erkan, daha hafif yanıklar kaçıncı derece olur?.. – Daha hafif … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

19 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Akıl Hocası (Yiğit Özgür)

– Bir yandan evlenmek istiyorum, bir yandan daha çok gencim be abi… – Bak, Almanların güzel bi lafı vardır. “the young tree is good tree” derler… – İngilizce değil mi … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

19 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Varınca Arayan Evlat (Yiğit Özgür)

– Alo anne… vardım ben… – Nereye vardın?.. – Ankara’ya… – Ne işin varlan orda? – Bilmem… – Gel lan buraya… – Tamam…

Bunu derecelendir:

19 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Kaynana Kahvesi (Yiğit Özgür)

– Bir şeyler içer misin annecim? Kahve falan?.. – Yok, kahve almıyim şırfıntı yapıyo… – He he, çarpıntı mı diyecektin?.. – yok… bu şırfıntının yaptığı kahveler güzel olmuyo diyorum. – … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

19 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Soğan Tanrı Herkül (Yiğit Özgür)

– Yarı tanrıymış… adam olsan tam tanrı olurdun!.. soğan tanrı seni… hahayt!.. – Oğlum evlenmeyin.

Bunu derecelendir:

19 Şubat 2014 · Yorum bırakın

Kira Mı Kendi Evin Mi?

  Uzaylı: Bak şu parlak yıldızı görüyor musun, işte benim evim orda… Türk kızı: Kira mı, kendi evin mi?

Bunu derecelendir:

03 Şubat 2014 · 1 Yorum

Gölgelerin Gücüne Gider (Yiğit Özgür)

– Bırakıcam bu pis işleri anne… – Evladım öyle söyleme, gölgelerin gücüne gider…

Bunu derecelendir:

26 Ocak 2014 · Yorum bırakın

Hala Çok Yavaşsın (Yiğit Özgür)

-Alo İsmet!! Telefon öyle kapatılmaz böyle kapatılır… Alo?! Alo?!!? – Hala çok yavaşsın…

Bunu derecelendir:

25 Ocak 2014 · Yorum bırakın

Kaliteli Helvacı & Alıngan Helvacı

  Bizi Biz Yapan, Kalitemiz!… (.. Helvaları) Biz Orospu Çocuğuyuz, Götüz Biz Zaten. – Abi niye alınıyorsun ki, rekabet bu! – Ben anladım anlayacağımı!

Bunu derecelendir:

25 Ocak 2014 · Yorum bırakın

Pikaçu Bakkal (Yiğit Özgür)

– Hazır çorba alacaktım, – Hazır çorbadan konu açılmışken, yemek yiyelim mi bir gün beraber.. – Konserve pilaki varsa bir de ondan. – Konser veya plak dinlemeye de gidebiliriz… – … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

21 Ocak 2014 · Yorum bırakın

Acıyı Bal Eyledik (Umut Sarıkaya)

  Arı Maya: Acıyı bal eyledik!

Bunu derecelendir:

05 Ocak 2014 · Yorum bırakın

Şirin Dördüncü Kez Evlendi

Magazin Şirin dördüncü kez evlendi.

Bunu derecelendir:

01 Ocak 2014 · Yorum bırakın

Dünün Aynısı (Yiğit Özgür)

– Bu ne lan, dünün aynısı…

Bunu derecelendir:

01 Ocak 2014 · Yorum bırakın

Yılbaşı Hediyesi Bisiklet (Yiğit Özgür)

– Bana yılbaşı hediyesi bisiklet alsana baba… – Bütün yıl uslu durdun mu bakalım?.. – Evet… – Salak mısın oğlum, paramız olmadığını biliyorsun. Niye uslu durdun. – Uslu durmadım ki … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

01 Ocak 2014 · Yorum bırakın

Mahmut Tuncer’le Resim Saati

  Mahmut Tuncer’le Resim Saati – Belki şurada bir cenderme vardır… – Belki de karşıki dağlar komple cendermedir. – Yine yedi programı cendermeyle.

Bunu derecelendir:

30 Aralık 2013 · Yorum bırakın

200 Lira Bozmak (Yiğit Özgür)

  – İki yüz lira bozabilir misin? – Hayır ama ikiyüz lira beni bozabilir abi…

Bunu derecelendir:

29 Aralık 2013 · 1 Yorum

Christina Aguilera-Kıtlama Çay (Umut Sarıkaya)

  – Peki bu da mı etkilemedi seni Okan… – Hayır! Kristina Agulera… Çayı kıtlama usulü içtiğini öğrendiğimden beri bir emmiymişsincesine nötürüm sana karşı.. Çayını iç ve siktir git evimden… … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

29 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Beynimiz Nasıl Çalışır (Umut Sarıkaya)

  BEYNİMİZ NASIL ÇALIŞIR? – Dondurmaya sos ister misin abi?.. – Bedava ve ekstra bir gıda… – Olur…    

Bunu derecelendir:

29 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Ay Ben Gülerim (Yiğit Özgür)

  – Çocuklarımın babası olur musun?… – Ay ben gülerim!!

Bunu derecelendir:

28 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Yoğun Bakım (Yiğit Özgür)

  Dün yoğun bakım, bugün yoğum bakın…

Bunu derecelendir:

28 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Dünyanın En Silik Adamı

(Dünyanın en silik adamı) – Beni de alıyor mu abi?

Bunu derecelendir:

27 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Faik Rüyadaki 1 YTL (Uğur Gürsoy)

  Vay be!.. Meğerse yıllar önce ceketimin arasına Bir Yetele kaçmış. Haberim yokmuş… İyi ki aklıma bakmak gelmiş, vay be!.. Şu bebeğe bakar mısın lütfen!..

Bunu derecelendir:

27 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Sktridyum Elementini Bulan Adamlar

– Arkadaşla bunu arka bahçede bulduk… Çok acayip bişey! Şu köşeye yazayım diyorum ama daha bi isim bulamadık. – Sktirin lan!… – Sktiridyum yaz… (Periyodik cetvel)

Bunu derecelendir:

26 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Normal Rakçıdan Erkin Koray (Umut Sarıkaya)

Normal Rakçıdan Erkin Koray Yapılır. (sök, Ankara Rak!)

Bunu derecelendir:

25 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Var Mı Bonbanız (Umut Sarıkaya)

  – iki tane ülke kaldı onları da alırsak bütün dünyaya hakim oluyor ülkemiz… bonba gibi bişey atalım oralara… var mı bonbanız… (duf!.. duf!.. duf!.. ) – bomba yok ama füze var abi… … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

25 Aralık 2013 · Yorum bırakın

13 Yaş Olasılıkları (Uğur Gürsoy)

  – son ders beden olduğu için eve terli geliyomuşum, annem evde yokmuş, karşı komşumuz gülay teyze, annen yok gel bizde duş al sarper, terlisin diyomuş, kocası da bi iş için … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

22 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Kusursuz Soygun Planı

  – Soyacağımız bankanın maketini yaptım. Kasa hemen veznenin arkasında duruyor… – O diil de vezneye fazladan memur koysalar bu kadar kuyruk olmaz. – Taşak geçmeyin lan insan gibi dinleyin… … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

22 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Kasımpaşalı Kaptan Pilot

  – Sayın yolcular! Kaptanınız konuşuyor!.. Görüldüğü üzre diğer klasik kaptanlar gibi pilot kabininden seslenmiyorum size!.. Hayatta da uçağı otomatik pilota bağlamış bir kişi değilim!.. Yanlış anlamayın, doğma büyüme Kasımpaşa … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

22 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Kantinci Ordu (Umut Sarıkaya)

–  Bi hata yaptık, bu celp döneminde ordudaki bütün askerler kantinci oldu… Bi müddet bize saldırmayın tamam mı… Yaa geçmesene oğlum sınırı… –  Beyler Abanıyoruz! – Elde Fanta ile hudut … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

22 Aralık 2013 · Yorum bırakın

Hırsızın Anıları (Yiğit Özgür)

  – Hırsızlık yaptığım yıllardaki anılarımı kaleme aldım… – Kalemi ne ara aldın şerefsiz…

Bunu derecelendir:

21 Kasım 2013 · Yorum bırakın

S.ktir git! Reddedildi! (Yiğit Özgür)

-Lütfen mahkemeye göğüslerinizi gösterir misiniz?.. -İtiraz ediyorum!! -Yürü s.ktir git reddedildi yürü!!!

Bunu derecelendir:

28 Ekim 2013 · Yorum bırakın

Çocukları Okuldan Almak (Yiğit Özgür)

– Hüseyin, Ben bütün gün tarlada olucam… Çocukları okuldan sen alır mısın? – Alıp nabıcam g.tüme mi sokucam çocukları?… – Bi şansımı deniyim dedim… – Bas git… – Ayfakyu…

Bunu derecelendir:

12 Ekim 2013 · Yorum bırakın

Orta Alanın Yeni Yıldızı İbrahim Üzülmez

  10 Haziran 2000 Cumartesi Orta Alanın Yeni Yıldızı İbrahim Üzülmez Gaziantepspor’un yıldız ismi İbrahim’i renklerine katan Beşiktaş, yeni sezon öncesi umutlu. Siyah-Beyazlı yönetimin orta sahadaki sorunları çözeceği gözüyle baktığı … Okumaya devam et

Bunu derecelendir:

02 Eylül 2013 · Yorum bırakın

Ziyaretçi Sayısı

  • 3.321.832 kişi ziyaret etti

En fazla oylananlar